top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Teodora Zdravković - INTERVJU

Updated: Jan 17, 2019

  • Teodora je počela sam da trenira rukomet sa 10 godina u Naisi, bila je u mlađim selekcijama do svoje 15 godine kada je prebačena u prvi tim Naise, sve do prošle godine je bila u Naisi, zatim je prešla na jednogodisnjoj pozajmici u Gomelju iz Belorusije.Tamo je doživela povredu kolena, tokom leta se oporavila i sada nastupa za ponovo za Naisu, i nada se da ću se sleddce godine opet okušati u inostrantvu.

  • 1. Za početak recite nam nešto ukratko o Vama ? -- Teodora Zdravković ,rođena 1996 godine u Prištini.Studiram fakultet sporta i fizičkog vaspitanja u Nišu, a takođe sam završila i za personalnog trenera .Treniram rukomet od svoje deeste godine. 2. Sa dosta ljudi smo bili u kontaktu i većina njih je ili započela svoju karijeru ili trenutno nastupa za Naisu , recite nam nešto ukratko o tom klubu , kakvo je stanje kluba , uslovi i još neke po vama zanimljive podatke . -- Naisa je klub sa dugom tradicijom, konstantno igra najviši rang u Srbiji i Evropu, što je bitan korak za dalju karijeru.Ove sezone smo trenutno na trećoj poziciji i igramo osminu finala Čelendž kupa.Uslovi su dobri, stanje u klubu se dosta poboljsalo u odnosu na prethodne 2,3 godine, tako da je Naisa sigurno jedan od stabilnijih klubova u Srbiji .


  • 3. Opišite nam kako ste se povredili , kako je ta povreda uticala na vas i kako ste izašli iz nje ?

  • -- Povredila sam se na utakmici, prilikom skoka, igračica me je u skoku gurnula i dobila sam povredu prednjih ukrštenih ligamenata, koja je nekom srećom završila kao parcijalna, tako da sam izbegla operaciju.Jednostavno to sam prihvatila kao nešto što svaki sportista treba da prođe kroz profesionalnu karijeru.Celo leto sam se oporavljala, kako bih se što pre vratila.Neki lekari su prognozirali operaciju, neki povratak decembra, uspela sam da čak odigram prvu prvenstvenu utakmicu koja je bila...

  • 4. Napomenuli ste da bi želeli da se vratite u inostranstvo , pa recite nam koji bi to klub vi voleli da bude ?

  • -- Volela bih da odem u neki klub gde bih još više napredovala, to mi je jedino bitno! 5. Koji je vaš cilj za budućnost ?

  • -- Cilj za budućnost mi je da imam uspešnu karijeru, a na kraju karijere da budem trener, to je isto nešto što jako volim.

  • 6. Poruka za kraj ? -- Poruka za kraj bi bila da samo pratimo svoje snove, da ih nijedna prepreka ne omete na putu ka cilju i da u sportu prolaze samo takvi!

Zahvaljujemo se Teodori i želimo joj puno uspeha i karijeru bez povreda ! #handballsupport ! KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport

178 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page