top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Rajković Neda / INTERVJU

Danas imate priliku da pročitate još jedan intervju sa Nedom Rajković. Imaćete priliku da vidite kako za sada teče njena rukometna karijera,šta planira u budućnosti i šta misli o rukometu u Srbiji. Uživajte u intervju-u.

1. Neda recite nam ukratko kako se odvijala vaša rukometna karijera od našeg poslednjeg intervjua sa Vama i da li ste u međuvremenu ostavarili neki zapaženi uspeh i zadržali kapitenku traku ? -- Počela sam sa studijama u Beogradu, tako da mi je trenutno to na prvom mestu, ostala sam u istom klubu, međutim zbog obaveza koje imam na fakultetu, nisam prisutna na svim utakmicama, tako da je kapitensku traku preuzela moja saigračica, Anđela Stanimirović.

2. Šta najviše volite u tome što ste odrasli i šta smatrate vašim najvećim uspehom do sada? -- Pored svih treninga, odigranih utakmica i selekcija, definitivno sam najviše zahvalna što sam za sve ove godine koliko se bavim rukometom imala prilike da upoznam dosta divnih rukometašica širom Srbije i da treniram kod odličnih trenera, smatram da je to veoma bitno. 3. Koju svoju osobinu smatrate najgorom? -- Veoma sam tvrdoglava i to me je puno puta koštalo, ali radim na tome da popravim to kod sebe koliko god je moguće.


4. Kako Vi vidite trenutno stanje rukometa u Srbiji i da li smatrate da može da napreduje ? -- Definitivno mislim da se u rukomet ne ulaze dovoljno. Imamo sjajne rukometase i rukometasice, velika je steta sto to ne koristimo na najbolji moguci nacin. Tako da bih to promenila, pruzila bih mnogo vise mogucnosti rukometu u Srbiji. 5. Da li ste planirali o promeni kluba eventualnom odlasku u inostranstvo i maksimalnoj posvećenosti sportu ? -- Kao što sam već spomenula, studije su mi sada na prvom mestu. Definitivno ću ovu sezonu završiti u svom matičnom klubu, a za dalje ću videti kako se situacija odvija, nikad ne reci nikad! 6. Da li Vas Vaš brat nekad savetuje oko sporta i da li Vas je nekad kritikovao kada je sport u pitanju ? -- Odrasla sam u sportskoj porodici, tako da me i brat i roditelji uvek savetuju, bilo da su to pozitivne ili negativne kritike. I drago mi je zbog toga, uvek su mi njihovi saveti pomogli. 7. Šta planirate u budućnosti ? -- S obzirom na to da studiram sportsko novinarstvo, plan je definitivno da ostanem u sportu. Rukomet je prva ljubav, tako da planiram da igram dokle god mogu. 8. Da li imate neko pitanje za nas? -- Pitanje nemam, samo hoću da Vam poželim da ova stranica raste sve više iz dana u dan i da imate intervjue sa što više rukometaša i rukometašica. 9. Recite neku poruku za kraj. -- Svima želim puno zdravlja i da ostanu jaki u celom ovom ludilu koje se dešava oko nas!!

Zahvaljujemo se Nedi i želimo joj puno uspeha i sreće u budućnosti!

128 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page