top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Sara Garović - INTERVJU

  • Sara je 2007 počela da trenira u Rk "Avala", ubrzo prelazi u Žrk "Voždovac" i zadržava se 4 godine. Igrala je na dvojnoj za Inđiju, zatim je prešla u Rk "Radnički", zatim godinu dana je natupala za "Junior" i posle toga odlazi u poljski "Koszalin" gde je odigrala sezonu i prekinula zbog papirologije koja nije bila sređena. Nakon 3 i po godine ponovo igra u Ork "Beograd". Takođe je zabeležila i 3 nastupa za A reprezentaciju.


1. Recite nesto ukratko o sebi. -- Sara Garović 22.08.1994. Desni bek, Ork "Beograd", pored toga i mama 2.5 godišnjeg dečaka.

2. Opišite ukratko vaše prve rukometne korake i odakle ljubav prema rukometu? -- Nisam ni imala nameru da se bavim rukometom, bila je čista slučajnost, kada su se održavala školska takmičenja nije bilo dovoljno devojaka pa su me povukli iz fudbalske ekipe da popunim broj. I na tom prvom takmičenju sam bila primećena kao levoruko levo krilo koje nije imalo pojma na koju stranu da trči i evo me sad ovde gde sam.Svakako sjajno što ih nije bilo dovoljno tog dana.

3. Promenili ste dosta klubova u Srbiji pa recite nam u koji vam je bilo najlepše i da li planirate o inostranom angažmanu ? -- Da, dosta klubova u Srbiji... Najveći pečat su ostavile 4 godine u Voždovcu. Bila je to neverovatna priča. Volela bih da mi se ponovi tako nešto ponovo. Planiram ponovo da idem preko, ali trenutno mi je cilj da se vratim na nivo na kom sam bila, jer posle 3 i po godine pauze i porođaja treba biti realan i dati vremena telu. Za sad ne znam gde će to biti, bilo je par ponuda, mada naviše bih volela da to bude negde u "komšiluku".

4. Kakvo je stanje vašeg tretutnog kluba i koji su njegovi planovi za budućnost? -- Trenutno smo prve na tabeli, cilj nam je da uđemo u Super A ligu, a onda korak po korak.

5. Šta je vaše najjače oružje ? -- Najjače oruzje...Hmm...trudim se da budem podjednako jaka na svim poljima, najviše volim da igram odbranu, mada kažu da mi je najjače oružje "muški šut".

6. Poruka za kraj? -- Trenirajte jako, uvek dajte svoj maksimum i uspeh je neminovan. Budite nasmejani pozitivni, uvek učite. Nije bitno šta imamo, već šta ostavljaamo za druge.


Zahvaljujemo se Sari i želimo joj puno uspeha i sreće u budućnosti ! #handballsupport ! KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrksa Instagram : handballsupport

1,953 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page