top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Natalija Mikić - INTERVJU

  • Pocela je da trenira u 4 razredu u Svilajnacu u klubu Radnički. Trenirala je do 6-og razredna kada je morala da napravi pauzu zbog zdravstvenih problema. Posle čega nije smela da trenira godinu dana, nakon oporavka vratila se na teren i tada je zaigrala za prvi tim. Tu je provela jednu sezonu i nakon toga je otišla u Kragujevac zbog nastavka školovanja gde i sada već 2 sezone igra u Radničkom 1964. Član je reprezentacije Centralne Srbije i učestvovala je na međunarodnom turniru u Rumuniji i Nikšiću.

1. Recite nesto ukratko o sebi. -- Ja sam Natalija Mikić iz Svilajnca. Treniram u Kragujevcu u klubu "Radnički 1964". Što se pozicije tiče igram sve bekove.

2. Opisite vaše prve rukometne korake i recite nam ko je vaš uzor ? -- Rukomet sam počela da treniram u četvrtom razredu kada je trener iz Svilajnca došao na naš školski čas sa informacijom da vrši upis novih igračica, tako smo sve moje drugarice i ja oduševljenje tom informacijom krenule da treniramo. Meni je još veća inspiracija bila moja sestra koja se tada bavila rukometom, pa sam i ja želela da nastavim njenim stopama.

3. Kako je na vas uticala pauza od godina dana i da li vam je to dalo još veću motivaciju i želju za uspehom? -- Pauza je dosta uticala na mene, prvenstveno na moju fizičku spremnost jer zbog zdravstvenih problema nisam bila u mogućnosti da treniram, naravno u iščekivanju da se što pre oporavim i da se što pre vratim na teren sa mojim vršnjacima moja želja za treniranjem je postajala sve veća i želela sam da se vratim još bolja i jača, naravno ubrzo nakon toga trener mi je pomogao da se brzo vratim i nadoknadim sve izgubljeno.. Tada sam prešla za prvi tim gde je sve bilo ozbiljnije i gde sam se nekako I odlučila da želim ozbiljno da se posvetim rukometu.

4. Koji je vas najveći uspeh u dosadašnjoj karijeri ? -- Što se tiče mojih uspeha pored brojnih liga mlađih kategorija i turnira koje smo igrale, bila sam u top 5 najboljih strelaca u prošlogodišnjoj prvoj ligi zapad, takođe deo sam reprezentacije Centralne Srbije sa kojima redovno idem na takmičenja,kao što je međunarodno takmičenje u Brasovu na kojem sam poslednje bila, takođe sa klubom u Kragujevcu učestvovala sam u međunarodnom turniru u Nikšiću, a trenutno učestvujemo na turniru Ž16 gde očekujem velike uspehe.

5. Koji su vaši planovi za budućnost i da li planirate o inostranom angažmanu? -- Što se tiče budućnosti i mojom daljom karijeriom, mnogo puta sam razmisljala o tome ali ništa previše jer prioritet mi je škola, to mi je naravno na prvom mestu, pošto sam već ušla u neki deo ozbiljnijeg takmičenja dosta sam razmisljala o inostranom treniranju ali još uvek nemam određenu zemlju koja bi to bila, verujem da će se to desiti i da treba da budem strpljiva, da vredno radim na sebi a neko će već vremenom početi da se interesuje i raspituje.

6. Poruka za kraj ? -- Za kraj želela bih svim igračima i igračicama da poželim puno uspeha u svojim karijerama, da ukoliko zaista želite da se bavite ovim sportom, da se maksimalno posvetite njime, uložite svoj trud i vreme u svaki vaš trening jer će se sve to vremenom isplatiti. Da bih postigao neke ciljeve potrebno je dosta da se pomučiš i samo tako tvoj uzor postace tvoj rival.

Zahvaljujemo se Nataliji i želimo joj puno sreće u budućnosti. #handballsupport ! KONTAKT Email : rukometnapodrksa@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport

534 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page