top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Radisav Laković - INTERVJU


Radisav Koki rukometom je počeo da se bavi od 8 godine u Priboju gde je i odrastao, prvi klub u koji odlazi je bio "Jugović" iz Kaca gde se zadržao godinu dana, nakon toga je zaigrao u "Slogi" iz Požege gde se zadrzavao 3 sezone. Nakon toga otisao je u "Zagnos" (Turska) gde je igrao godinu dana, a posle Turske otišao je da igra u "Gorazde" (Bosna), tu se zadrzava godinu dana. Posle "Goražde" ide u "Suceava" (Rumunija) gde trenutno igra. Prosle gidine Laković je igrao za univerzitetsku reprezentaciju na prvenstvu u Portugalu gde je proglašen za najboljeg strelca.


1. Napišite nešto ukratko o sebi.


-- Radisav Koki Laković rodjen sam 01.09.1993, a igram za C.S.U "Suceava".

2. Opišite nam vaše prve rukometne korake i odakle ljubav prema rukometu?


-- Prve korake sam počeo u svom rodnom gradu Priboju sa 8 godina.


3. Stupali ste za dosta klubova, recite nam gde vam je bilo najlepše i zašto?


-- Najlepše mi je trenutno u "Suceavi" (Rumunija) gde se trenutno nalazim srećan sam i zadovoljan sto igram u takvom klubu.

4. Koliko vam je značilo priznanje za najboljeg strelca?


-- Stvarno veliko priznanje kad ste u nečemu prvi, naravno zahvaljujući svojim saigračima koji su mi mnogo pomogli da to i postanem.

5. Poruka za kraj.


-- "I love this game".


Zahvaljujemo se Radisavu Kokiju i želimo mu puno uspeha u budućnosti!

682 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page