top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Nikola Milanović - INTERVJU

  • Nikola nastupa za Rukometni klub "Radnički" iz Ćuprije, rukometom se aktivno bavi već 10 godina. Put rukometne igre pokazao mu je bivši razredni starešina u osnovnoj školi koji je i sam bio trener lokalnog tima.Rukometnu karijeru započinje na poziciji levog beka zbog svoje visine u mlađim kategorijama.Seniorsku karijeru je nastavio na poziciji levog krila, gde i sada igra. Od tada se ugleda na svog idola, nemačkog reprezentativca Uwe Gensheimer-a. Za ovih 10 godina imao je razne uspone i padove, na svu sreću ozbiljnije povrede su ga zaobišle. Nakon prolaska kroz školu rukometa nastupao je na veliki broj takmičenja. Trudio se da ispostuje svaki trening do kraja i da ih što manje propušta.

1. Recite nešto ukratko o sebi. -- Nikola Milanović, RK "Radnički" Ćuprija 2. Napomenuli ste da se rukometom bavite već 10 godina pa recite nam da li ste imali priliku da zaigrate u nekom drugom klubu, i ako ne recite nam gde biste voleli da zaigrate ? -- Nisam imao priliku da zaigram za neki drugi klub ali bih voleo da iskušim žar i borbu super lige. Voleo bih da nastupam za Crvenu Zvezdu.

3. Da li ste na početku smatrali da možete toliko dugo da istrajete i da se zadržite u rukometnim vodama ? -- Pa nisam verovao ali me je sama lepota sporta povukla i istrajao sam.

4. Koje je vaša najuspešnija sezona do sada i koji gol ćete uvek pamtiti ? -- Najuspešnija sezona mi je bila 2015/2016 kada sam sa svojim klubom osvojio prvo mesto u drugoj ligi regiona istok i plasirao se u viši rang takmičenja, gol koji ću pamtiti je gol koji sam postigao u 10. kolu prve rukometne lige istok protiv ekipe RK "Heba" iz Bujanovca. Ukratko o golu, trčao sam u kontru kao i obično, igrač koji me je pokrivao je bio odmah pored mene kada sam se okrenuo ka lopti odbrambeni igrač je i dalje pazio mene, a lopta je letela pravo ka nama, skočio sam uhvatio loptu i pucao iz sve snage ka golu, pao sam i čuo navijače, sve mi je bilo jasno, ustao sam i pozdravio ih.

5. Išli ste na dosta kampova pa recite nam koliko se može tamo napredovati ? -- Da, išao sam, na kampovima se dosta može napredovati taktički, ne toliko fizički koliko u toj nekoj sportskoj inteligenciji i načinu rešavanja nekih situacija u koje igrač može da dođe kada je u napadu, naravno značajni su i zato jer se stiču nova prijateljstva koja traju i van kampova.

6. Recite neku poruku za kraj. -- Rad, red i disciplina su najlakši put do uspeha!

Zahvaljujemo se Nikoli i želimo mu da jednog dana zaigra za Crvenu Zvezdu ! #handballsupport ! KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport
390 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page