top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Milica Dragomirović - INTERVJU

  • Rukometom je počela da se bavi od 5-og razreda osnovne škole zahvaljujući njenom nastavniku fizičkog koji je video da ima predispozicije da se bavi rukometom i da bi bila šteta da ne proba, otišla je na trening i tako je samo nastavila da pohadja treninge, počela je u ŽRK "Sloga" gde je i danas ali je 2016/2017 sezone bila Beču gde je igrača u klubu koji se zove "MGA Fivers", sledeće sezone se ponovo vratila u Slogu u kojoj igra i sada, prvo je igrala ligu mlađih kategorija za 99/00. Posle toga je igrala za 2000 godište i onda je prešla u prvi tim. U prvom timu je već 4 godine i uspešno igra prvu postavu na poziciju pivotmena, igrala je super A ligu Srbije, a sada je super B. Rođena je 18.10.2000. godine


1. Recite nešto ukratko o sebi. -- Milica Dragomirović ŽRK "Sloga Petrovac na Mlavi", Pivotmen .

2. Opisite vaše prve rukometne korake i recite nam kako ste se tada osećali. -- Na prvi trening sam otišla tako što se moj nastavnik založio za mene da krenem na rukomet jer sam na časovima pokazala mnogo više od prosečnih učenika. Na prvom treningu mi je bilo sve jako čudno i bilo me je jako sramota jer sam se tada prvi put suočila sa trenerom ostalim devojčicama koje su tada trenirale.

3. Koja je vaša najuspešnija sezona do sada i koji su vaši planovi za budućnost ? -- Moja najuspešnija sezona je 2017/2018 jer sam u toj sezoni stigla do kadetske reprezentacije Srbije, a potom i do B reprezentacije. Moji planovi za budućnost jasu da se još ozbiljnije posvetim rukometu i ostvarim što bolje rezultate i naravno najveći san mi je da igram ligu šampiona .

4. Nastupali ste i u inostranstvu pa recite nam kako vam je bilo tamo i kako ste se snašli? -- Da nastupala sam u inostranstvu i mogu reći da nije uopšte lako ali je jako lepo i jako su me lepo prihvatili i želela bih ponovo otići tamo, ljudi su tamo jako profesionalni i uvažavali su me kao profesionalnog sportistu.


5. Da li smatrate da je vaša pozicija teška i koje su njene prednosti? -- Da smatram da je moja pozicija teška jer je neophodno mnogo snage i dobija se dosta batina ali prednost pivotmenske pozicije je ta što kada šutiram može biti gol, penal , opomena ili iskljunienje i to je pozicija koja dosta zbuni odbrambene igrače.

6. Poruka za kraj? -- Ne treba nikad odustajati od svojih ciljeva ma koliko oni bili daleko jer će se taj trud kad tad isplatiti i san ostvariti. I naravno cilj ne bira sredstva, važno je doći do cilja, nije bitno kako!

Zahvaljujemo se Milici i želimo joj puno uspeha u budućnosti ! #handballsupport KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukomtna Podrksa Instagram : handballsupport

110 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page