top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Jovan Kovačević - INTERVJU

  • Jovan je počeo u Novom Beogradu, 2014-te ga je čovek iz stručnog štaba PPD Zagreb pitao da predje tamo na kratko da vidi kako je, ali je hteo prvo da završi školu, pa je to propalo u vodu, nakon toga je otišao u Berlin na probu, ostao je tamo jednu polu-sezonu, ali je bio previše mlad za ceo taj pritisak, rođen je 2000, igra desno krilo. Nakon toga 2016-te, vrača se u Novi Beograd do današnjeg dana i igra prvu ligu centar sa Novim Beogradom.

1. Recite nešto ukratko o sebi . -- Zovem se Jovan Kovačević, treniram u Novom Beogradu od 2010. , igram desno krilo.

2. Imali ste ponudu da se oprobate u Hrvatskom rukometu da li ste se nekad pokajali što niste otišli tamo? -- Imao sam priliku, da, nisam se pokajao jer mi ne odgovara baš njihov mentalitet, a i škola mi je bila prioritet.

3. Opišite nam ukratko tu polusezonu u Nemačkoj i recite nam kojim pritiscima niste odoleli? -- Pa to je u prvih mesec dana bilo baš burno za mene, jer sam bio jako mlad, mada i sad sam haha, ali je bilo baš teško privići se na njihov stil igre, treninga, i generalno života, a pogotovo na jezik, koji ja lično, ne volim. Posle toga je sve bilo okej, ali jednostavno, ponavljam, škola mi je prioritet trenutno.

4. Da li planirate možda o nekom inostranom angažmanu i gde biste voleli da odete ? -- Pa ne volim da trčim pred rudu, videćemo kako će se odvijati situacija tokom ove polusezone. Iskreno, sad ne bih voleo nigde da odem, u Novom Beogradu se osećam kao kod kuće.

5. Koje su ambicije vašeg trenutnog kluba i da li vam se dopada kako taj klub funkcionise ? -- Ambicije su uvek na najvišem nivou, a koliko ćemo ih ostvariti, to je samo na nama. Jako mi se dopada ovaj klub, preporučio bih svakome da dođe kod nas da vidi kako je, sve funkcioniše odlično, počevši od atmosfere, i odnosa u klubu do stručnog štaba kluba.

6. Koje je vaše najjače oružje ? -- Ne volim da pričam o tome, ispašće da sam pomalo arogantan, pa nek to ostane tajna.

7. Poruka za kraj ? -- Pa ne znam, možda savet za kolege da ne trče pred rudu čim vide neku ponudu "preko bare", jer nije to uopšte kao što oni kažu i kao što izgleda na prvi pogled. I da, želeo bih ovim putem da pozdravim trenera Vladu Simičića, koji je i moj glavni razlog zašto i dalje treniram, Čipke majstore. SA NOVIM BEOGRAD U NOVE POBEDE!!!

Zahvaljujemo se Jovanu i želimo mu puno uspeha i sreće u budućnosti ! #handballsuppoort KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport

121 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page