top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Ivana Rajković - INTERVJU

  • Ivana je počela da se bavi rukometom sa 13 godina u klubu "Rtanj" iz Boljevca. Sa 18godina odlazi u Zrenjanin i tamo nastavlja dalje. U Zrenjaninu je igrala 6 godina, pa odlazi u "Crveni Krst" iz Niša, nakon odigrane polusezone vraća se kući i ostaje još godinu dana u svom matičnom klubu. Na leto 2017 odlazi u Tuzli u klub "Jedinstvo", sa kojim je odigrala jednu Evropsku utakmicu. Nakon odigrane polusezone u Tuzli odlazi u Sarajevo i igra za klub "Ilidza", i na leto 2018 se vraća u Tuzli gde i sada igra. Pored dvoranskog rukometa, igra i rukomet na pesku.

  • 1. Napisite nesto ukratko o sebi . -- Zovem se Ivana Rajković, rođena sam 03.02.1991.godine u Ćupriji. Svoje prve rukometne korake sam započela u svom gradu, u Boljevcu u klubu Rtanj. Na prvom treningu sam se odmah pronašla medju stativama i odmah znala da je to moja pozicija. Završila sam fakultet poslovne ekonomije u Sremskoj Kamenici i nakon godinu dana master u Beogradu. 2. Dugo ste natupali za klubove u Srbiji recite nam kakav je kvalitet u Srbiji u odnosu na BH. -- Jako je teško porediti rukomet u Srbiji i rukomet u Bosni, jer se dosta razlikuje igra ovde i u Srbiji. Ali mislim da je kvalitetniji rukomet u Srbiji jer su ovde ekipe sve mlade u Premijer ligi, u svom timu sam trenutno najstarija. Dok je u Srbiji drugacije što se tiče ekipa koje igraju Super A i Super B ligu, gde ima puno kllvalitetnih igračica koje imaju iskustvo veliko.

  • 3. Odigrali ste jednu Evropsku utakmicu kako je ona uticala na vas i šta ste izvukli iz nje ? -- Za mene je ta utakmica bila jedno novo iskustvo. Ehf Challenge Cup nije malo takmičenje.Te utakmice su mi bile od značaja da steknem još veće samopouzdanje u sebe i da se još više trudim da napredujem. Svaka od nas je mogla dosta izvući iz tih utakmica, da ako jedna drugoj ne verujemo ne možemo napraviti uspeh i ostvariti svoj cilj.I da, tu ne stajem već težim još više ka ostvarenju svojih snova u pogledu na svoju rukometnu karijeru. 4. Opišite nam ukratko rukomet na pesku što to za vas predstavlja i može li svako time da se bavi? -- Rukomet na pesku se dosta razlikuje od dvoranskog rukometa. Teren je manji, golovi se drugačije računaju,i postižu se iz cepelina i pirueta. Igraju se dva seta po 10 minuta. Pravila su drugačija. Igra se 4 na 4, s tim da ekipa koja je u napadu igra bez golmana. Golman ne može ući dok njegov igrač (tzv.marker) ne izađe iz igre i obrnuto. Adrenalin je veći, atmosfera drugačija. Sa svojom ekipom Bhc 2areg iz Novog Sada prošlu sezonu smo završile kao četvrta ekipa u Evropi i tako obezbedile Odlazak na Masters,mislim da rukomet na pesku ne može baš svako da igra, jer neko smatra to kao zabavu, ali je to daleko od toga.Rukomet na pesku predstavlja nešto posebno za mene, nešto što radim i uživam u tome, što me čini srećnom i ispunjenom, pored dvoranskog rukometa.

  • 5. Koje su vaše najbolje karakteristike ? -- O svojim kvalitetima ne volim da ja sama govorim, već mislim da o tome trebaju pričati oni koji su gledali moje utakmice i mene. 6. Poruka za kraj ? -- Sledite svoje snove i radite isključivo ono što volite. Jer dok radite ono što volite i uživate u tome uspeh je zagarantovan.

Zahvaljujemo se Ivani i želimo joj puno sreće u budućnosti ! #handballsupport ! KONTAKT Email : rukometnapodrskagmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport


310 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page