top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Ivana Abdulkarim - INTERVJU

  • Svoju rukometnu karijeru je započela u Kumanovo, gde je i rođena i živela je tamo do svoje 14-te godine. U Kumanovo nije postojao u tom trenutnku klub za devojčice pa je Ivani bilo teško da se adaptira , tok njene karijere i postignute uspehe pročitajte u nastavku intervjua.

1. Recite nešto ukratko o sebi . -- Ivana Abdulkarim, 2000. " ŽRK BEKAMENT BUKOVIČKA BANJA". 2. Sa 14 godina ste se već odvojili od svoje porodice pa recite nam da li vam je bilo teško? Opišite taj period ukratko. -- Od svoje 7-me, do svoje 14-te sam trenirala u rodnom gradu Kumanovo gde sam nastupala u svim kategorijama. Sa svojih 14 godina sam već stigla do svoje prve životne raskrsnice gde sam bila primljena u srednju "Sportsku Akademiju" u Skopje i dobila stipendiju i mesto u internatu, kao i poziv od 2 kluba,gde je ljubav prema rukometu i želja za uspehom pobedila sve moje strahove. Bilo je, i još uvek je teško snalaziti se sama, toliko mlada. Ali kako kazu "bez rizika, nema uspeha". Rukomet ne trazi slabice,rukomet traži žrtve i borce.


3. Bili ste učesnik dosta kampova i tamo postigli zapažene rezultate pa recite nam da li ste zadovoljni angažmanom koji ste možemo reći dobili preko kampa? -- Da, bila sam učesnik dosta kampova i upoznala dosta jakih i cenjenih trenera koji su mi pomogli da budem ovde gde trenutno jesam, a to je najbolji klub u Srbiji. Zadovoljna sam angažmanom. Velika čast i uživanje je, sa 18 godina saradjivati i učiti od igračicakoje sam gledala na TV, kao i sa trenerima kao što su Saša Bošković i Zvonko Paunović i naravno trener Maja Kuharović.

4. Koji su vaši planovi za budućnost i koji je vaš tim iz snova ? -- Trenutno za mene najvažnije je da se vratim maksimalno iz ove teške povrede i da zablistam u ovom velikom klubu. Planiram samo da radim na sebi maksimalno i da se nadogradjujem kao i do sad. Moj tim iz snova je "Győr".

5. Da li ste planirali o inostranoj karijeri i ako da gde biste voleli da odete ? -- Pa za mene ovo je već inostrana karijera. Kad bih imala uslove u svojoj zemji, ne bih planirala nikad o inostranoj karijeri, ali nažalost tako je kako je i svako traži najbolje za sebe, tako da planiram, zato što dišem za rukomet, volim izazove i želim da sam na vrhu.

6. Poruka za kraj ? -- Život je igra u kojoj ako ne znaš da igraš, lako budes izigran. Daj sve od sebe, odigraj dobro svoju najveću utakmicu,ostavi nešto iza sebe i ostani upamćen. Nije uvek lako, ali je uvek lepo.

ZAHVALJUJEMO SE IVANI I ŽELIMO JOJ PUNO USPEHA U BUDUĆNOSTI ! #handballsupport ! KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport
185 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page