top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Igor Mrsulja - INTERVJU

  • Igor je počeo da se bavi rukometom 2005. u URK Studentski Grad. Tamo su ga dočekali treneri Miloš Simić i Siniša Đukić. Nakon toga je 2009. godine usledio poziv iz RK Partizan i to je bio poziv koji se ne odbija. Ostvario je svoje dečačke snove i zaigrao u crno-belom dresu. Prvo je nastupao dve sezone za mlađe kategorije, a onda od 2010 paraleno za prvi i drugi tim. U drugom timu je imao veliku podršku trenera Miše Draslera koji je okupio veliki broj igrača koji danas igraju u inostranstvu i za reprezentaciju. Sa prvim timom je osvojio Super ligu i Kup Srbije, kao i Super kup. Tako da može da se kaže da je imao zaista sjajne uspomene. Nakon odlaska Aleksandra Brkovića sa mesta šefa struke, tu palicu preuzima Nenad Maksić i on je čovek koji je pružio pravu priliku mlađim igračima i uz njegovu pomoć su uspeli da održe u životu RK Partizan dok je bio u najgorim uslovima (bez plata, skoro isterani sa Banjice)

1. Recite nešto ukratko o sebi . -- Igor Mršulja, 24.06.1994 , HV Kras/Volendam - Holandija

2. Recite nam koje su to specijalne uspomene koje ćete se sećati zauvek i koji je vaš najdraži trofej? -- Zauvek ću se sećati bronzane medalje koju smo osvojili 2011 u Trabzonu na EYOF-u sa reprezentacijom. To je bila prva medalja za srpski rukomet na velikim takmičenjima i zbog toga sam veoma ponosan. Takođe moram da napomenem da smo pobedili reprezentaciju Francuske u borbi za treće mesto, a pre toga u Grupnoj fazi i reprezentaciju Španiju i Dansku. To je bio veliki podvig i veoma sam srećan jer sam bio deo toga.

3. Napomenuli ste da ste skoro igrali bez novca pa naše pitanje je da li vam je bilo teško u tom trenutku i kako se klub izglavio iz te situacije ? -- Igrali smo bez ikakve nadoknade 3 pune sezone. Nije mi bilo ni malo teško jer sam igrao iz ljubavi i zbog prestiža. Ekipa je bila mlada i praktično smo svi došli iz omladinskog pogona tako da smo motivisali jedni druge i osećali veliko zajedništvo i slogu.

4. Posle dosta godina napuštate Partizan i odlazite u inostranstvo, kako se tamo osećate i kakvi su uslovi za rad ? -- Jako je teško napustiti voljeni klub posle toliko godina ali to je jednostavno korak koji mora da se napravi u karijeri. Ovde u Holandiji su uslovi zaista sjajni, i sve je omogućeno kako bi se napredak ostvario. Moja ekipa je jedna od najboljih i svake sezone se borimo za sami vrh i to je jedna od sličnosti sa mojim boravkom u Partizanu .
5. Da li možda planirate da se jednog dana vratite u Srpski rukomet i ako da gde bi voleli da odete ? -- Naravno da bih voleo da se vratim jednog dana i da pokušam da svo svoje znanje i iskustvo prenesem na nove narastaje. Trenutno o tome ne razmisljam ali jednog dana pred kraj karijere svakako da ću to učiniti. Što se tiče mojih kratkoročnijih planova, to je svakako da zaigram u Bundes ligi ili Francuskoj Lidl star ligi. Svestan sam da je to ambiciozno ali daću sve od sebe i nadam se da ću uspeti u tome.

6. Recite neku poruku za kraj. -- Želim da se zahvalim na izdvojenom vremenu i da pozdravim sve čitaoce. Bilo mi je zadovoljstvo odgovoriti na vaša pitanja.

Zahvaljujemo se i mi Igroru bilo nam je zadovoljstvo , želimo mu puno uspeha i sreće ! #handballsupport KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport

259 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page