top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Gergana Grozdanova - INTERVJU

Български :

Започнала съм на 12 години да игря в град Сливница играла съм за националния екип на българия. Играя и плажен хандбал там също съм играла за национала.Ходила съм на турнири в Испания Италия... ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Srpski : Počela je sa 12 godina da igra u gradu Slivnica. Igrala je za reprezentaciju Bugarske. Igra i odbojku na pesku i tamo igra za reprezentaciju. Išla je na turnire u Španiju,Italiju...

1. Разкажи ни нещо за себе си. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1. Recite nešto ukratko o sebi . -- Казвам се Гергана Грозданова от София съм . Започнла съм да играя хандбал на 12 годишна възраст.Преди това съм тренирала плуване,Но открих хандбала и ми хареса повече.И така започнах да играя хандбал в ханбален клуб Сливница.И както казах играя от 12годишна в този клуб чк до жени.Бях на 16години когато започнх да играя в женския отбор на клуба 2012г. За пръв път бях повикана да играя за националния екип на България -девойки ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ -- Zovem se Gergana Grozdanova iz Sofije sam . Počela sam da igram rukomet sa 12 godina. Pre toga sam trenirala plivanje, ali sam otkrila rukomet koji mi se više svideo. I tako sam počela da igram rukomet u rukometnom klubu " Slivnica. " Kao što sam i rekla igrala sam od 12 godina do prvog tima za taj klub. Bila sam 16 godina kada sam počela da igram za prvi tim. Po prvi put sam bila pozvana da igram za nacionalni tim Bugarske - devojke.

2. B продължение на много години играехте за клуб от България, затова ни кажете каква е лигата там и може ли да напредвате? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 2. Dugo godina ste nastupali za klub iz Bugarske,zato nam recite kakva je tamo liga i koliko može da se napreduje ? -- За съжаление женски хандбал не е много развит в България им прекалено малко женски клубове,това беше причината и да потърса развитие извън България ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nažalost ženski rukomet nije mnogo razvijen u Bugarskoj ima previše malo ženskih klubova, to je bio i razlog da potražim angažman izvan Bugarske.

3. Kъде бихте искали да играете в бъдеще и защо там? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 3. Gde biste voleli da igrate u budućnosti i zašto baš tamo ? -- Нямам точно определен клуб или държава в която искам да отида , искам просто да търся развитие да съм в клуб където им добри условия и да играя на добро ниво. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- -- Nemam tačno opredeljen klub ili državu u koju želim da idem, želim samo da se razvijem da sam u klub gde su dobri uslovi, i gde mogu da igram na dobrom nivou.

4. Отидохте на голям брой чуждестранни турнири, затова ни кажете колко сте научили там и какво е това, което винаги ще помните? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4. Išli ste na veliki broj isostranih turnira,pa recite nam koliko ste tamo naučili i šta je to koje ćete uvek pamtiti ? -- Хубавото на чуждестранните турнири е освен ,че може да научиш много от различните отбори и националисти е това че завързваш приятели , контакти които могат да ти помогнат за развитието ти като играч. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- -- Ono što je lepo na inostranim turnirima je to što možete da naučite mnogo od drugih timova i bitno je to što dobijate nove prijatelje, kontakti koji mogu da vam pomognu da se razvijete kao igrač.

5. Kакво повече харесвате хандбал на пясък или хандбал? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- 5. Šta više volite rukomet na pesku ili rukomet u dvorani/hali. -- Обичам и хандбала в зала и на пясъка.Те са различни и двата ти дават различни емоции. Плажния хандбал е голяма атракция и е повече за забавление. Не мога да преценя кое ми харесва повече. Изпитвам удоволствие когато играя и на пясък и в зала. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- -- Volim i rukomet u sali i na pesku. Različiti su i oba mi daju različite emocije. Rukomet na pesku je velika atrakcija i više je za zabavu. Ne mogu da ocenim koje mi više prija. Osećam zadovoljstvo kada igram i na pesku i u sali.

Благодарим на Гергана и й пожелаваме много успехи и щастие в бъдеще! ---------------------------------------------------------------------- Zahvaljujemo se Gergani i želimo joj puno uspeha i sreće u budućnosti ! ! КОНТАКТ ! Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport

736 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page