top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Elena Saronjić - INTERVJU

Elena Saronjić ima 22 godine. Prve rukometne korake započinje u drugom razredu u rodnom gradu Aleksandrovcu. Posle završetka osmog razreda odlučuje da prihvati ponudu od ekipe “Radnickog” iz Beograda i preseli se u Beogradu gde upiseuje srednju ekonomsku školu. Posle provedene dve godine u ekipi “Radnickog” iz Beograda i igranja super lige, klub se zbog finansijskih problema gasi, tako da Elena dobija poziv od ekipe “Radnickog” iz Svilajnca, gde provodi dve sezone i igra super ligu. Nakon "Radničkog iz Svilajnca dobija ponudu od ekipe “Jagodine” iz Jagodine, koji odmah prihvata. U ekipi iz Jagodine provodi tri sezone, gde igra EHF Cup i Challenge Cup, a sezone 2017/2018 osvaja istorijsku titulu prvaka države, što je i ujedno i jedan od najvećih uspeha u Eleninoj dosadašnjoj karijeri. Potom dolazi poziv od ekipe “Zaječara” iz Zaječara, koji prihvata i već pola godine igra u Zaječaru. Prošla je kroz sve mladje repreprezentativne selekcije, od pionirki do juniorki, a njeni najveći uspesi sa reprezentacijom su osvajanje srebrne medalje na juniorskim Mediteranskim igrama i učešće na juniorskom Evropskom prvenstvu u Španiji.


1. Posle osmog razreda odlučujete se da napravite hrabar korak i promenite klub opišite nam ukratko vašu prvu sezonu u tom klubu i kako ste zadovoljni istom?


-- Sa 14 godina prelazim da igram za ekipu “Radnicki” iz Beograda. Ekipu sa velikom tradicijom i istorijom. Svakako da mi je u početku, kao najmladjem igraču u prvoj ekipi, bilo teško, ali brzo sam uspela da se prilagodim i nametnem treneru. Prva sezona igranja u super ligi je bila jako uspešna za mene, gde sam dosta napredovala uz rad sa vrhunskim trenerima.

2. Promenili ste nekoliko klubova u Srbiji recite nam gde bi ste još voleli da zaigrate u Srbiji, a gde u inostranstvu?


-- Što se tiče Srbije nemam neku želju baš za nekim odredjenim klubom. Promenila sam dosta klubova i imala sam sreću da budem deo najjačih klubova u Srbiji i klubova sa velikom istorijom. što se tiče inostranstva, volela bih da jednog dana zaigram u nekom od klubova u Madjarskoj i Francuskoj ligi, jer smatram da su to, trenutno, jedne od najjačih liga.

3. Šta po vama treba da poseduje jedan rukometni igrač?


-- Po meni jedan rukometni igrač treba da poseduje fizičku spremu, psihološku stabilnost, tehničko-taktičku sposobnost, istrajnost i posvecenost.


4. Koji su vaši planovi za budućnost i ko je vaš rukometni uzir?


-- Što se planova za budućnost tiče ne želim nešto puno da se opterećujem oko planiranja. Ali naravno da bih volela da se oprobam u inostranstvu u nekoj jačoj ligi. Ali o tom potom, želim prvo da se usresredim na drugi deo sezone. Što se uzora tiče nemam ga. Ali igrač kojeg jako cenim i volim da gledam je Nycke Groot. Igra na mojoj poziciji i to je neki stil igre koji ja volim.

5. Da li vam je draža medalja sa reprezentacijom ili osvanje teofeja sa klubom?


-- Oba uspeha su mi na neki svoj način draga. Sa reprezentacijom sam prošla sve reprezentativne selekcije i ta medalja je kruna naše generacije. A što se titule prvaka države tiče to je san svakog sportiste. Trofej je nešto što ću ceo život pamtiti i uvek će mi davati motiva da idem dalje.

6. Recite neku poruku za kraj.


-- Živite život. Verujte u sebe. Radite ono što volite. Uvek dajte sve od sebe. I uspeh ce doći kad-tad.

Zahvaljujemo se Eleni i želimo joj puno sreće u budućnosti!


177 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page