top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Ana Stanojlović - INTERVJU

  • Ana karijeru započinje u Knjaz Milošu sa svojih 10 godina, odlaskom u srednju školu menja klub, novi klub je Crvena Zvezda. Tu igra 2 sezone, odlazi na pozajmicu u Obrenovac Žrk "Radnički" gde provodi 1 sezonu. Upisuje fakultet i karijeru nastavljam u Žrk "Požarevac" gde je igrala 2 sezone, nakon toga se vraća u svoj matični klub Žrk "Knjaz Miloš" današnji Bekament.Tu igra polusezonu i nažalost dobija povredu prednjih ukrštenih ligamenata i sledi pauza od 11 meseci.Od ovog vikenda se vraća svojoj ekipi i nastavlja tamo gde je stala u februaru prošle godine..

1. Recite nešto ukratko o sebi . -- Moje ime je Ana Stanojlović. Rođena sam 24.04.1992. u Aranđelovcu. Rukomet započinjem u klubu Knjaz Miloš sa svojih 10 godina. 2. Kad kažemo Crvena Zvezda znamo da je u pitanju veliki klub recite nam kako ste se snašli u Zvezdi i da li smatrate da vam je taj klub bio odskočna daska za buduće uspehe ? -- Prva asocijacija za Crvenu Zvezdu je disciplina. U to vreme Crvena Zvezda je bila jak klub koji mi je dao šansu da pokažem svoje kvalitete. Bila mi je odskočna daska jer sam imala priliku da dobijem poziv za drug klub.
3. Promenili ste par klubova u Srbiji, pa recite nam planirate li o inostranom angažmanu i ako da gde bi ste voleli da odete ? -- Svakako mi je u planu da inostrana karijera ali za sada sam i ovde zadovoljna.
4. Kako ocenjujete trenutno stanje Bekamenta i koji su njegovi ciljevi za budućnost?
-- Stanje u klubu je dobro, počev od uprave, preko trenera, opštine do igračica. Cilj je dupla kruna.
5. Kako je na vas uticala ta duga pauza zbog povrede ? -- Nije prijatno ni malo, ali nisam dozvolila da me poremeti, najgore je prošlo, sve je to sada iza mene. Sada samo hrabro do cilja.

6. Koje je vaše najjače oružje u rukometu ? -- Najjače oružje je svakako lob. 7. Poruka za kraj ?

-- NE DIŽI RUKE OD ONOGA U ŠTA VERUJEŠ!

Zahvaljujemo se Ani i želimo joj sve najbolje u budućnosti i da je zaobiđu povrede u širokom luku ! #handballsupport KONTAKT -Email : rukometnapodrska@gmail.com -Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport

308 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page