top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Ana Blagojević - INTERVJU

Ana je rukomet počela da trenira sa svojih 10 godina. Prve korake je napravila u Žrk Rudaru iz Kostolca... Posle toga je igrala za Mačvu-Sabac, Žrk Požarevac- Požarevac, HK Iceland, i sada igram u Sloveniji za Žurd Koper...


  • 1. Napisite nam nešto o vama . -- Zovem se Ana Blagojević. Rođena sam 16.11.1995 u Požarevcu. 2. Kako ocenjujete stanje kluba u kome igrate ? --Stanje u klubu je vrlo dobro, zadovoljna sam uslovima i radom na treninzima. Devojke su me od samog početka dobro prihvatile, i svakim danom je atmosfera sve bolja i bolja. 3. Koja je najjača liga u kojoj ste igrali ? -- Najjača liga u kojoj sam igrala je ova u kojoj sam sada, Slovenačka liga. Zato što se ovde igra veoma brz i savremen rukomet.

  • 4. Rukomet trenirate od svoje 10. godine pa pitanje za vas je da li ste još tada imali taj osećaj da će te jednog dana zaigrati u inostranstvu ? -- Oduvek sam maštala da jednog dana zaigram u inostranstvu, taj san mi se ispunio i srećna sam zbog toga.

  • 5. Koje su vaše prednosti u rukometu? -- Ne volim da pričam o svojim prednostima, mislim da o tome trebaju pričati oni koji su gledali mene i moje utakmice.

  • 6. Tim iz snova ? -- Moj tim iz snova je Đer. 7. Poruka za kraj ? -- Ko sme taj može, ko ne zna za strah, taj ide napred!

Zahvaljujemo se Ani i želimo joj puno sreće u budućnosti ! #handballsupport ! KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport
818 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page