top of page
Search
  • Writer's pictureHandball Support

Aleksandra Mlađenović - INTERVJU

  • Počela je da trenira 2012 godine u klubu ŽRK Čačak. Njen glavni uzor u svemu bila je njena sestra, koja je tada već uveliko trenirala i bila na spisku za kadetsku reprezentaciju. Rođenda je 21.12.2001. godine. Tri godne je igrala ligu malđih kategorija. Na tim turnirima i utakmicama nekoliko puta je osvajala Titulu za najboljeg strelca. Nakom toga je prešla u drugi klub u Čačku i počela da igra prvu ligu. To je za nju bio doživljaj jer je sa 14 godina zaigrala protiv igračica koje su od nje bile starije pa čak i po 15 godina. Nakon svega toga ponovo se vatila u svoj stari klub i tu igra i dan danas.

1. Recite nešto ukratko o sebi. -- Zovem se Mlađenović Aleksandra. Rođena sam 21.12.2001 godine . Rukomet treniram od 2012 godine u rukometnom klubu ŽRK ČAČAK.

2. Sa 14. godina ste već počeli da igrate protiv igračica koje su duplo starije od vas,pa recite nam koliko vam je to pomoglo i šta je to nešto što ste naučili i koje ćete zauvek pamtiti? -- Uvek ću pamtiti koliko sam cenila što sam bar imala mogućnosti da sedim na klupi i da polako učim i ulazim u taj pravi svet rukometa. Zaista mi je bilo značajno jer sam samim tim mnogo naučila i na tome sam veoma zahvalna kako mojim trenerima tako i mojim saigračicama.

3. Da li smatrate da ste napravili pravi korak što ste ostali u trenutnom klubu i što niste otišli da igrate za neki od klubova koji su vas želeli? -- Ne želim da smatram da sam u nečemu pogrešila. Na meni je samo da treniram i da se trudim još više, a uspeha i novih ponuda sam sigurna da će biti. Zato smatram da nisam odabrala pogrešan put , na meni je da radim, a uspesi dolaze sami.

4. Koji su vasi ciljevi za budućnost? -- Moj trenutni i naveći cilj jeste da zajedno sa svojom ekipom uđem u Super ligu. Jako težimo ka tome i borimo se . Naravno u budućnost bih volela da zaigram za neke velike klubove ali uporedno želim i da završim fakultet. Moja najveća želja je da zaigram za Vardar i uporedno i moj najveci cilj.

5. Opisite nam vas prvi gol ako ga se sećate. -- Mislim da je pomalo nemoguće sećati se prvog gola, ali svakako da u meni svaki gol probudi posebnu emociju. Smatram da svako ko se bavi rukometom zna i smatra da rukomet nije samo sport . Rukomet je ljubav i životna igra od koje možemo mnogo toga naučiti i to je veoma važno i posebno kod ovog sporta. Svaki gol podjednako cenim i podjednako mi je značajan.Ali svakako da u meni svaki gol probudi emociju.

6. Recite neku poruku za kraj. -- Kada sam na parketu, ne razmisljam puno o stvarima izvan njega. Ako imam problema u privatnom životu, nakon utakmice moja vizija je jasnija i rešenje problema je lakše. Rukomet me relaksira i pomaze mi da lakše rešavam probleme. Mogu prihvatiti neuspeh. Ali ne mogu prihvatiti da prestanem pokušavati.


Zahvaljujemo se Aleksandri i želimo joj puno uspeha i sreće u budućnosti ! #handballsupport KONTAKT Email : rukometnapodrska@gmail.com Facebook : Rukometna Podrska Instagram : handballsupport
303 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page